Bu sabah işe geldiğimde her zaman olduğu gibi ilk işim bilgisayarımı açıp, gelen kutumdaki e-postaları kontrol etmek oldu.
Bir dolu e-posta'nın içerisinde, sevgili Elif KARAKIŞLA'nın yolladığı sanırım benim için önceliği en çok olandı.
Sevgili Elif, yolladığı iletinin ulaşabileceğimiz herkesle paylaşılmasını son derece zarif bir şekilde rica ediyordu.
Zaman zaman onlarca gruba üye olmayı, onlarcasında insanlarla birarada bulunup keyifli sohbetler dışında bir şeyler yapmayı hepimiz düşünmüşüzdür eminim...
İşte Elif'in çağrısı beni bir kere daha ümitlendirdi. E-postasını öyle güzel bitirmişti ki;
"Sizin ve sevdiklerinizin hep sağlıklı sabahlara uyanmanızı dilerim."
Belki de yapacağımız en manalı FMK (meçhul ya da malum ne farkeder ki?) bu olur, ne dersiniz....
Sevgili Elif'in de dediği gibi; "Derneğe online bağış (http://www.bedd.org.tr/www/bagisform.asp ) ile maddi yardım yapabilir, düzenlenecek şenlikte gönüllü olarak görev alabilir ya da bu mesajı sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz."
13 Nisan 2009 Pazartesi
Çocuklar için...
Etiketler:
bağış,
BEDD,
bedensel engelliler derneği,
çocuklar,
gönüllü,
sosyal medya
6 Mart 2009 Cuma
7 Ethical Steps About Social Media
Social media which we are still learning and exploring how to use in professional experiences is a new channel for Marketing and PR professionals. Being "social" with other people or customers is not something new. Frankly speaking, it should not be worth awards or prizes, it should just be the normal case! There should always be etiquette when dealing with other people, that’s just common decency. And we should be plain smart about how we present ourselves. The rules in this case are the sum of millions of individual actions, reactions, interactions, etc. Here we summarize the main rules of using social media components, as much as we can. Please, share your own opinions about social media "code of ethics" and let's add more rules to the below list; 7 ethical steps about Social Media
- Be honest and remain in possession of the content about your subject - Easy to share & access
- Likewise brand-journalist relationship in conventional media, there must be an ethic share between partners of social media and content suppliers
- Respect to personal privacy rights
- Respect to employer privacy
- Never represent both parties. Being a "gateway" on request might be the only exception
- Any shares in a commercial organisation shall be disclosed
http://www.buzz20.com/eng/blog_detay.asp?Hid=5651
- Be honest and remain in possession of the content about your subject - Easy to share & access
- Likewise brand-journalist relationship in conventional media, there must be an ethic share between partners of social media and content suppliers
- Respect to personal privacy rights
- Respect to employer privacy
- Never represent both parties. Being a "gateway" on request might be the only exception
- Any shares in a commercial organisation shall be disclosed
http://www.buzz20.com/eng/blog_detay.asp?Hid=5651
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)