Memleketteki Halkla İlişkiler sektörünün sanal mecraya kaymasının, artık daha dijital olmasının zamanı çoktan gelmişti.
Zaten PR 2.0'a aşina olan firmalar ve portföyünde daha çok global markalar yer alan Halkla İlişkiler firmaları yavaş yavaş kendilerine Dijital PR yapacak uzmanlar, çözüm ortakları, partner firmalar arar oldular.
İşte "BUZZ" da, Türkiye'de bu işi profesyonel olarak yapan ilk Dijital PR Ajansı. Markaların internet üzerindeki marka bilinirliğini arttırmaya yönelik kurulan BUZZ, Halkla ikişkiler firmaları ve Kurum içi PR yapan firmalara danışmanlık ve dijital hizmetler sunuyor.
BUZZ; müşterilerine geleneksel medya enstrümanlarıyla hizmet veren PR profesyonellerine, internetin bloglar, sosyal ağlar, video paylaşım, haber siteleri gibi çeşitli Web 2.0 platformlarını da kullanarak Dijital PR yapma imkanı sağlıyor.
Firma, uzun süren ar-ge çalışmaları ışığında hazırlanmış, sektör uzmanlarına yönelik çeşitli yazılım çözümlerini de kapsayan, yine dijital pr'a yönelik HONEY, SihirBUZZ, CRM 2.0, Kriz Yönetimi 2.0, VoCALL gibi markaların ihtiyaçlarına yönelik esnek paketleri sunuyor.
İşte o paketlerin bazılarının faaliyetleri;
SihirBUZZ: Markaların dijital basın bülteni hazırlasına, dağıtmasına ve gönderim raporlarını görüntülemesini sağlıyor.
CRM 2.0: Markalara dijital müşteri ilişkileri yönetimini sağlamaya yönelik hazırlanmış içerisinde marka ile ilgili gelişmiş raporlamaların ve analizlerin bulunduğu kullanıcı odaklı CRM paketi.
Kriz Yönetimi 2.0: Markaların internet ve konvansiyonel medya üzerinde, olası kriz yönetimi çalışmalarını dijital platform üzerinde yönetmeye ve kontrol etmeye yönelik dijital strateji ve uygulamalar bütününü içeren bir paket.
VoCALL: Marka ve ürünler için dijital platform üzerinde e-focus grubu oluşturmaya yönelik strateji ve uygulamaları içeriyor. VoCALL, gerektiğinde son kullanıcıya yönelik ürünler için advergame ve benzeri interaktif platformlar oluşturulmasına katkı sağlar.
Daha ayrıntılı bilgi için bknz: http://www.BUZZ20.com
Zaten PR 2.0'a aşina olan firmalar ve portföyünde daha çok global markalar yer alan Halkla İlişkiler firmaları yavaş yavaş kendilerine Dijital PR yapacak uzmanlar, çözüm ortakları, partner firmalar arar oldular.
İşte "BUZZ" da, Türkiye'de bu işi profesyonel olarak yapan ilk Dijital PR Ajansı. Markaların internet üzerindeki marka bilinirliğini arttırmaya yönelik kurulan BUZZ, Halkla ikişkiler firmaları ve Kurum içi PR yapan firmalara danışmanlık ve dijital hizmetler sunuyor.
BUZZ; müşterilerine geleneksel medya enstrümanlarıyla hizmet veren PR profesyonellerine, internetin bloglar, sosyal ağlar, video paylaşım, haber siteleri gibi çeşitli Web 2.0 platformlarını da kullanarak Dijital PR yapma imkanı sağlıyor.
Firma, uzun süren ar-ge çalışmaları ışığında hazırlanmış, sektör uzmanlarına yönelik çeşitli yazılım çözümlerini de kapsayan, yine dijital pr'a yönelik HONEY, SihirBUZZ, CRM 2.0, Kriz Yönetimi 2.0, VoCALL gibi markaların ihtiyaçlarına yönelik esnek paketleri sunuyor.
İşte o paketlerin bazılarının faaliyetleri;
SihirBUZZ: Markaların dijital basın bülteni hazırlasına, dağıtmasına ve gönderim raporlarını görüntülemesini sağlıyor.
CRM 2.0: Markalara dijital müşteri ilişkileri yönetimini sağlamaya yönelik hazırlanmış içerisinde marka ile ilgili gelişmiş raporlamaların ve analizlerin bulunduğu kullanıcı odaklı CRM paketi.
Kriz Yönetimi 2.0: Markaların internet ve konvansiyonel medya üzerinde, olası kriz yönetimi çalışmalarını dijital platform üzerinde yönetmeye ve kontrol etmeye yönelik dijital strateji ve uygulamalar bütününü içeren bir paket.
VoCALL: Marka ve ürünler için dijital platform üzerinde e-focus grubu oluşturmaya yönelik strateji ve uygulamaları içeriyor. VoCALL, gerektiğinde son kullanıcıya yönelik ürünler için advergame ve benzeri interaktif platformlar oluşturulmasına katkı sağlar.
Daha ayrıntılı bilgi için bknz: http://www.BUZZ20.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder